Eu !

… grăind adevărul în paşi mici

Eu – ştiind că mă leg de atâtea lucruri cu durere şi creaţiune

Eu sunt –  omul cu nume

Eu vreau să las Cuvântul să circule

Eu! Eu!  Eu!

Nu pot abdica de la Adevăr. Port Cuşma de atâta vreme şi nu o pot da jos, sunt prea mândru de ea.

Eu – fericit când sunt ostaticul iubirii de adevăr

Mă simt fantastic, sunt fantastic lângă adevăr. E delicios…

Sunt Eu… nu  altceva, nu altcineva. Sunt în vreme şi trebuie să am atitudine. Pentru că Adevărul e de la Tatăl Meu.

Mă aştern în gânduri de frumos, de complicitate la frumos. Mă scutur de cele dureroase, le arunc de pe mine. Vreau să respir în această dimineaţă răcoroasă doar adevăr.

Nu mă pot stăpâni, nu pentru că aş fi mândru şi frumos, ci penru că vreau adevăr.

Ies din adăpostul meu pentru a vedea lumea şi a alerga după adevăr. Eu nu pot avea altceva pe lume în afară de adevăr.

Am trecut prin defrişări omeneşti, gustări de timp, dar mă întorc mereu în acelaşi loc – Adevărul.

Jurnal, august,2014

Posted on September 17, 2016, in literatura and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

