Voi coborî mai întâi sub un acoperiş de stuf

Aştept carul să plec în văzduh, să mă întâlnesc cu Tata. Mă înalţ spre Gând, înot în atmosferă ca să mă apropii, ieşită din fiinţa pământeană.Tatăl acum se urcă pe nişte nori foarte înalţi şi albi, trebuie să-i treacă. Mă strigă, aştept. Sunt în spatele unui nor.Apoi vine cu o carte în mână, e veche, îmi arată din ea. Fraţii se află şi ei în spatele nostru. Înţeleg că voi avea o misiune. Trebuie să ridic un val de pământ şi totodată îmi dă ceva. Imediat se alocă timpul pentru misiune.

Coborâm. Unul din fraţi urma să fie lăsat pe pământ. Acum suntem aici, împreună. Mergem, situăm lumile în straturi şi discutăm  chiar în apropierea timpului. El arată ca o moviliţă de pământ.

Toate parcă vin într-un val de iubire şi nemurire. Le aştept, vreau să le arat lumii. Eram plin de mine şi de istoria pe care o purtam. Plin de Cuvântul Domnului care-mi vorbea. Cum puteam să mai trăiesc în aceste mici grădini de zarzavat fără Cuvânt ?

Apoi mi se dezvăluie ce mi-a mai dat Domnul… O constelaţie pe care o conduc aproape de pământ, să stea acolo şi să aştepte.

La un moment dat aud : Voi coborî mai întâi sub un acoperiş de stuf.

Va coborî şi Domnul… Va coborî…O, pământ înşelat! Înmuiat în sânge şi întuneric! Domnul va coborî… va fi aici, cu noi…

Totuşi, de ce  sub acoperiş de stuf ? De ce oare se teme să apară în toată splendoarea Lui suverană ? Vine învăluit,  sub acoperiş de stuf. (fragment…  şi Tatăl,2013)

 

Posted on April 9, 2016, in literatura, Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

