Într-un final de timp, de accelerare a particulelor…

Parcă toate se frământă dincolo de noi şi nu ştim finalul, e final de timp, de conjunctură, de spaimă. Corupţia a deşertificat ţara.

Dintr-o limbă de pământ răsare lumea, dintr-o limbă de apus se cântă lumea.    …

Doamne, răscroieşte-mă şi fă-mă mai timpuriu decât vremurile astea. Vreau să fiu, să am atitudine, să lupt, să cred. Nu pot sta aşa, în uimirea asta cotidiană. A fi este fructul existenţei mele.

Mai lasă-mi Timpul, mai lasă-mi Graniţa în care pot să stau, mai lasă-mi acordul cuvintelor, scutită de dările pe care trebuie să le fac acestui Timp.

Sunt în Grădiniţa Domnului. Aici sunt mulţi copii şi eu printre ei, ne putem privi, ştim că locuim în acelaşi Gând, aceeaşi atmosferă.

Mi-am sărutat locuitorii puţin câte puţin, le-am dat şi eu graiul meu, nu doar ei pe-al lor. Da, să fim în Timpul ăsta e o minune, o taină, o competiţie.

Cum trec prin Timp şi mă aşez pe buturuga lui…

10,07

…mestec puţin adevăr, e atât de bun, mestec şi mă liniştesc, sunt desăvârşit, străjuit de Domnul Meu.

Doamne, cum am căzut în lume… acum văd asta atât de clar. Cum am luat prima dată ceaşca de lut în mână şi am băut din ea. Da, sunt supleantul timpului, sunt angajat, periodic revăzut. Am stat în vânt, am stat în multe…

dar tot văd cum am luat ceaşca de lut în mână şi am băut primele picături din ea. Nu pot, nu pot decât să cred.  Nu pot decât să mă rog de Tine. Nu pot decât să stau în vraja bunătăţii Tale, să-ţi ating puţin cămaşa, să fiu privit, întrebat uneori, certat alteori.

O, ce treaz sunt în clipa asta! Este multă istorie de învrednicit.(Jurnal,2015)

 

Posted on April 2, 2016, in literatura, Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

