Conceptul de dezvoltare a fiinţei

Cel mai tandru obiect este elementul în care tu m-ai construit, fereastra prin care m-ai privit, lanurile în care m-ai purtat… Am fost cu mult în urmă fiinţă, acum m-ai zugrăvit cu mângâierea, surâsul…Dacă nu eşti lângă mine, toate astea le pierd şi devin din nou anonimă…
În această lume eu nu pot exista decât în concepţia ta
…şi ăsta e un adevăr
Trecem din faza Iniţierii în scutul Poziţiei. Marginile mele erau la fel de îngăduitoare, oricât priveam pieziş înapoi, totul pare schimbat. Câte nu s-ar fi putut intermedia. În împrejurări fireşti m-am bizuit pe fundalul Penelopei – ostatică în aşteptare, energizată cu ceva atribute de femeie pozitivă.
De la un ins cu totul deosebit am primit o uniformă.Trupul meu străveziu a îmbrăcat-o…
Ai intrat în intuiţia unei nevoi şi nu a fost nimic real, ai întovărăşit credinţe de care nu te-ai alăturat, care te-au făcut să devii mai suspicios.În trecere ai văzut schimbare de chipuri.Nimic real, în afară de clipa în care poţi afla cu adevărat ceva desptre tine.
În amintirile noastre se strecoară multă prevenire. Nu e prea mult de făcut în conjunctura deja numită. Aparent, societatea e în slujba omului, dar făloşii ei o înrobesc în cel mai legal mod.
(fragment, Ultimul trigon,2005)

Posted on February 6, 2016, in literatura, Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

