Noi nu dansăm cu lupii

O să avem răbdare să trăim în această lume şi să ne-o imaginăm aşa cum vrem noi – caldă, bună…
E Ziua Unirii ? Care unire ? Cu ce să te mândreşti azi ? Cu corupţia, dezbinarea ? A înfăţişării justiţiei în haine de damă cinstită ?
Hai să jucăm hora minciunii, a unirii în minciună, interese. Să ne îmbăiem în mulţimea muribundă, să-i dăm mâna mânjită de furt, de sânge.Cu mâna asta pe care i-o întindem la hora unirii i-am luat dreptul de a trăi onest în această ţară şi i-am trădat istoria.
Toate astea îmi dau un sentiment de război, de luptă. Nu pot să tac, să mă opresc. Nu pot să mă uit în ochii copiilor, oricărui copil şi să spun – eu nu am putut face nimic. Tăceam, îmi era frică, pentru că frica a devenit capitală.Mă ridic, chiar dacă m-am simţit învins şi spun – nu ,nu este totul pierdut, trebuie să izbutim, să scăpăm de voi, de minciunile voastre mondiale.
Da, trebuie să fim aşezaţi în stare de luptă şi să aşteptăm, să nu creadă cineva că totuşi suntem laşi, chiar aşa stăpâniţi.
Ei sunt… dansează hora unirii. Ce mai paradă de istorie…Prinde bine istoria când doar faci fast pe spatele ei. Ce bine! ce normal! dar hora noastră unde e? Nu, nu vrem să intrăm în hora minciunii, ci a asăltării iubirii de neam. Nu vrem să dansăm cu lupii, nu, ci cu oamenii simpli, de ei ne e dor, pe ei vrem să-i vedem zâmbind, aducându-şi aminte de istorie, de cei dragi jertfiţi cu durere.
Nu vrem să dansăm cu lupii, să fie clar !
Ziceam odată că nu o să mă mai chinui cu ideea de bine, o să trăiesc aşa, indiferent, nestăpânit de doruri de neam. Dar nu pot, fireşte. Nu am sperat să mă trezesc în zori de zi şi să trăiesc bine, ci un pic normal, demn.
Mulţime, grăieşte tu adevărul pentru că vreau să te ascult, să te asum, să mă las purtat de tine. Eu nu vreau să fac băi cu tine, ci să te fac să trăieşti demn, fără frică.
Mulţime, mă închin la tine! Te slăvesc! Eu nu te vreau pentru mine, să te fur, să-ţi iau votul, ci să stau de mână cu tine fără minciună.Mulţime, noi nu dansăm cu lupii.

Posted on January 22, 2016, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

