Legile verbului

Nu ştiu dacă ne mai putem uita – ca naţie -, unii în ochii celorlalţi. Pretutindeni e o corupţie devalizantă care a stors ultimul zâmbet, ultima privire de bine. Se iau măsuri…Se bâjbâie prin rezerve, se aduc unelte de lucru pentru a ne pune la punct cu norme şi evaluări. O reformă de tip nou, dacă putem s-o numim aşa.
Ce să mă înveţi ? Mie trebuie să-mi iei coruptul de lângă mine, să nu mă mai sufoce. Să pot respira, lucra.Să pot crede în lege. Că nu e făcută în van şi că ea guvernează.Dar nu, guvernează coruptul. Cine să-l evalueze p’ăsta? Nimeni. Desigur, ca de obicei va urma o reformă, restructurare, evaluare…orice…dar în care va suferi tot omul de bine, care îşi face treaba. Pentru că, de fiecare dată, toate reformele le-au făcut ei. Şi atunci despre ce curăţenie vorbim, când începi să amesteci coruptul cu profesionistul ? O reformă nu poate fi făcută decât de oameni competenţi şi morali. Nu de oricine.
Ascult Ceaikovski.
Coruptul nu abdică de la nimic. E clar.Mai inventează nişte strategii şi rămâne tot în maldărele puterii.
Aş putea spune : Luaţi coruptul de aici şi duceţi-l într-o mănăstire…Să se pocăiască dacă instituţia legii nu mai are putere asupra lui.
Ascult Ceaikovski.
E splendid, fenomenal. Am putea face o altă orânduire. A bunei cuviinţe, a credinţei adevărate. Fără corupţia devalizantă.

Da, ne vindecăm… sau încercăm…Nu mai ştim cum ne este, dacă e frig sau ceaţă, dacă mai răsare soarele. Mergem pe drum, dar parcă speranţa noastră locuieşte în altă parte, în alte universuri. Din camera de vuiet iese mulţimea şi mă îmbrăţişează ca şi cum aş fi de al ei.
Mă pândesc legile verbului. Îi dau drumul. Corespondentul meu ascultă.Nu poate fi indiferent.

Posted on November 21, 2015, in social, Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

