Refugiu în vreme de toamnă

Doamne,
cad în toamnă şi mă cuprind
mă văd umblând pe liniile de Gând
eu iau din mine şi dărui oricând
şi nu rămân flămând
pentru că mă umplu din nou de Gând

Nu mă îngrădeşte toamna, mă eliberează… Din frunza galben-ruginie apare întreaga reîncarnare şi reprimire în taina universului
Sunt în Cuşma cu suflet ales. Azi e mai mult decât un îndemn la dragoste, romantism.E o temă

În liniştea pădurii numai frunzele cad, le auzi.Puterea mea este mai nobila dacă mă las în acest sunet
Oh, ce de chemări enigmatice, ce gol ai fost şi acum parcă toate te îmbracă.Putem renaşte oricând dacă suntem pregătiţi Am mers prin covorul de frunze… Vrei verb, cunoaştere.Vrei să pătimeşti, să compui versuri pentru numirea fiecărui lucru

DSC03711… şi tenta, tenta de a fi tu în toate astea, de a te vitaliza lângă suflul toamnei

20151024_120329Urc din străfunduri şi mă văd din nou.Sunt în cărarea lumii. O să putem aprinde flacăra adevărului în curând şi fără oprelişti.
O să legiuim Cuvântul şi ordinea

20151024_120240Selfie…Am ieşit din vatră în păduri de vrajă. Alegerea mea este Cuvântul. Doar Cuvântul.

20151024_123700Frunze,vers… Timpul în care şed eu aici e plătit

Văd văzduhul înnegurându-se uşor.Vreau verb cum numai eu pot să vreau

20151024_141020Stau în foişoarele astea umane

DSC03716 şi  trebuie să scriu ca să exist

Posted on October 30, 2015, in buzau and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

