Prospecţiuni asupra adevărului

Mă plimb, nu imit dragostea, sunt cupidonul ei, mi se schimbă feţele ca nişte foi, sunt privit. E o dimineaţă răcoroasă, cu tei răscolit, înflorit, mă prigonesc visând la adevăr, la ţesătura lui.
Acum mă uit, privesc o ţesătură veche de la strămoşi, o iau în mâini, o voi purta. Mă pun în fruntea lumii cu ţesătura de la strămoşi.Eram în calea adevărului cu un trecut fabulos, eram…
Îmblânzesc metafora, dumnezeiescul a fi.
Să dai viaţă unei orânduiri…să ai în spatele tău mulţimea, să-i iei pulsul pentru a te gândi la ea – nu să o minţi neîntrerupt şi odios cu lozinci şi texte funebre şi apoi să te arunci în lux şi nesimţire.
Mulţime, îţi ascult sunetul, e graiul ce-l ştiu şi spun.
Exist, sunt promis.
Începe lumea să se dizolve spre mine… O văd, mă întreb, chiar mă aranjez pentru ea.
Sunt temperamental, istoric,literalmente misterios. Recidivez în toate astea.
Timpul mi-a prezis libertatea de a fi. Din când în când mi-e sete să fiu eu.
11,22
Graiul meu e fascinant,adăpostit,restituit.Văd colbul viitorului, e departe, văd succesul fin al materiei. Eu visam la libertatea de a fi, de a mă încălzi la timp, parcă eram în zona finită a libertăţii.
Mă propun singurătăţii, fidelităţii actului de singurătate şi să mai coc turta din care mă hrănesc,redimensionat de singurătate şi turtă. E locul meu la vatră, se potriveşte cu anii copilăriei şi ai libertăţii sufleteşti. Mă aleg ca singur moştenitor al acestei frumuseţi.Jurnal,2015

Posted on August 8, 2015, in literatura and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

