Să începem o eră sub Domnul Meu – Unificatorul

Voi lupta cu arme adevărate nu perfide. Dacă nu ajut aproapele cel puţin nu-l vând. M-am trezit în miez de noapte şi am crezut în veşnicie.
Mă returnează Domnul Meu în poveştile în care mă văd şi mă vede. Am fost dusă în temniţa privirii şi m-am confruntat. Într-o clipă dăruită de Domnul Meu pot să fac ocolul pământului şi să-l mărturisesc. Printre aştrii luminoşi ai învăluirii. Ce albastru! Ce trăire !
Mă culc cu gândul la soare. La azur. La orz şi ovăz. E o scurtă epopee. O epocă în care trăieşti atât de timpuriu…Mă strecor printr-un adevăr extrem de mic pentru a bănui organul şi a ajunge la lumină. Cât am crezut în această lume şi m-am alterat în ea… Lumea de care sunt îndrăgostită este muribundă. Nu fug, o ador.Respir lângă ea, mă prăvălesc în aşternutul ei bolnav de febră.
Simţeam cum se plămădeşte o fiinţă bună. Mersul către poporul meu este îndestulat cu armele vorbirii. Doamne, oare cât de departe e adevărul ? Îl văd în minte. Îmi umplu gustul cu această fiinţă de care mereu mă îndrăgostesc. Cum să adun conştiinţa maselor ?
Vreau să mă duc după paşii Tatălui meu. Sunt vrednic de milă şi umilinţă ca orice muritor de rînd. Reprezint şi eu puţin adevăr. Oare în câte deşertăciuni am crezut ?

Posted on August 1, 2015, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

