Paşii şi scutecele materiei

Destinul îţi rezervă o situaţie de necrezut în care nu eşti tu cel care te vezi acum, ci altul, cu chipul pe care îl au fraţii tăi.
Am tresărit în timpul acestui mesaj mental pentru că am văzut extrem de clar cum voi arăta. Trupul îmbrăcat nu mai exista, ci doar acela…Voi deveni abur sau lumină şi voi proteja omul pe cărarea lui. Asta e finalul.
Voi fi Frate. Şi voi coborî foarte des pe mirişte. Nu ar trebui să explodez de fericire şi nemurire? Şi pentru prima dată nu mă mai simt abandonată în acest spaţiu în care trebuie să muncesc ca un om de rând.
Este timpul să mă bucur mai mult, să mă plimb, să compun versuri ademenitoare. Este timpul să fiu ceea ce trebuie să fiu. Să mă ataşez de fiinţe minuscule fără adăpost şi hrană. Este timpul să adun grâu şi să-l pun în amforă. Nu s-ar fi scurs niciodată timpul atât de aprig dacă nu eram aici. Muncim pentru adevăr şi lumină. Voi fi Frate şi asta mă dăruie şi mai mult omenirii.

Aud paşi. Să fie paşii omenirii? Vin spre mine?Poporul se strânge ca un erou. Apoi îşi încordează braţele. Poporul e strigătul meu de leagăn.
Am dorit să urmez calea adevărului şi să mă supun lui. Vreau să urc dealul unei mari speranţe şi de acolo să mă văd. Să am înţeleptul ideal de a mă lăsa fascinat de lumea asta. Am participat la inima unui popor cu legea gândului după ce i s-a forfecat conturul. Atunci am fost decupat ca dintr-o revistă şi expus în lume.

Paşii mei dispar în camere ştiute şi acolo se răsfiră. Dar nu mă pierd fără ei, nu sunt nici măcar stins. Îşi fac un loc al lor după ce se rostogolesc prin atmosfera. Paşii vor locui pe planeta mea, vor evolua, vor intra în carierele de piatră şi vor creşte.Paşii mei îşi vor aminti de pământul în care au grădinărit.
Aştern podul protecţiei. Vor circula alţi paşi care îşi fac loc in amestecul materiei. Am propoziţia de configurare. Acum s-au lăsat într-un tub şi au ajuns în altă parte a pământului. Materia îi priveşte. Câştig o mare intrare.
Reversul paşilor este o materie recunoscută, febrilă din care se lucrează scutece, locuinţe preparatorii. Se fac energii de după-amiază, seara se sting. Se îmblânzeşte atmosfera. Se extrag esenţe şi se duc în laborator pentru a fi trezite şi răspândite.
Paşii mei devin constituţionali.

(fragment,Fiul din copcă, CorectBooks)

Posted on June 20, 2015, in literatura and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

