Darea de seamă a marsupienilor

Vreau să trăiesc o mare istorie şi nu pot. Marsupienii mă ţin captiv, cu prim pas de negociere spre o posibilă ieşire în lumea largă. De acolo, din calda uscăciune întrezăresc mici evenimente. Mi-am dorit să ies, să fiu etern şi să lucrez cu absolutul. Ca un încarcerat ce sunt m-am apropiat de curtoazia stăpânilor. Adevărul e fatal. Nu-mi pot luat ochii de la ei. Lucrează tot timpul prin curte, aduc marfă, o negociază şi împrospătează apa din piscina în care se revarsă goi.
Ancenstralul obiect al tranzacţiei se discută în aspect de beneficiu, răstălmăcind cifrele pe porţiuni de siguranţă, înmulţind contul cu dreapta originii şi evaziunea fiscală. Cătă indecenţă…

Fiţi pregătiţi de gânduri mari, puternice… Şi o schimbare pe măsură.
(Azi vom trece Rubiconul,CorectBooks)

Posted on February 28, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

