M-au cernut zeii…

o, cum văd asta, ca pe nisip… Apoi fraţii îmi vor deschide nişte porţi pe care voi intra. Doamne, dacă laşi să curgă în mine atâta frumuseţe o să fac drumul spre Tine mai uşor. Am vrut să institui puterea cuviinţei, a crezului nostru, pământul e prea frământat.
Un frate îi avertizează pe ceilalţi că trebuie să se adune, să plece. Joaca lor s-a terminat, eu vorbesc cu cineva care e extrem de departe, în ceruri, mă istorisesc, trebuie să facem un edificiu, sunt întrebată dacă se poate. Coloane de Timp sunt pe aici şi cineva se strecoară în spaţiul nostru. Apoi mi s-a cerut mâna. Se lucrează pe ea în lumină şi laborator. E analizată, se vorbeşte, e mâna stângă. Degetele sunt verificate şi se iau amprentele. Simt totodată că vârsta mea e infinită. Anumite lucruri vor fi demisionate din conţinut. Deodată mă trezesc în infinitul moale, e un aşternut frumos şi mă răsfăţ vizitând căile Domnului. Te voi face cunoscut, aud. Te voi aduce lângă Fiii Mei. Acum îmi dau seama cine vorbeşte. Nu glăsui în mizerie. Lasă lumii întrebarea pe care ţi-o spun eu acum. Vei merge pe un drum şi vei spune aşa. Am aşteptat câteva minute pentru că nu mai auzeam nimic. Apoi Domnul a spus: Pentru pământul acesta e glorie bună. Nu te frământa pentru Cuvânt pentru că ţi-L voi da. Voi fi în apropiere de tine, vei însemna pentru Mine pământul.

Este linişte în cerdacul omului, am prilejul să mă schimb şi să plec mai departe. Mă dezbrac însă extrem de repede să nu fiu văzut. Lucrez cu Timpul, cu Fraţii şi cu Domnul pe lângă urma de om. Râul cunoaşterii parcă şi-a schimbat cursul şi curge spre mine, îl văd de departe, o, abia aştept să se apropie. Mă voi scălda în el. Revine sentimentul de aderare la strămoşii mei.(Fiii Gândului, CorectBooks)

Posted on December 13, 2014, in literatura and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

