M-am ţinut de Cuvânt

Azi nu mai e atât de urât şi frig ca ieri. Vreau să trăiesc în infinitul dragostei de Dumnezeu. Să mă aşez la cârma iubirii de Om, să-l ascult. Mi-am materializat dragostea în ce am putut, crezut… Mi-am creionat universul copilăriei poate în chip efemer, mi-am dorit credinţele, am fost argat al lumii, am scos cenuşa din vatră. Am căpătat tăceri în acest univers, plec capul deseori spre vremurile de demult, cu nostalgie şi regenerare.
În vâltoarea acestei lumi mai puţin decentă mi-am găsit traiul, mi-am revăzut fiecare strop de linişte, zbucium, anvergură. Aş vrea să trec în revistă toate amintirile de soi lumesc, isteriile verbale, ceaunele de mâncare, maldărele de ţoale. Ne putem opri să redirecţionăm dragostea spre om.
Da, vreau să învăţ din materia asta, din spiritul ei activ. Mi-aduc aminte de toamna copilăriei când alergam pe câmpuri sau mă rumeneam lângă vatra caldă. Doamne, ce timp! Ce onoare!
Vreau să mă trezesc mereu într-un astfel de anotimp, să mă uit printre zăbrelele geamului cum cad frunzele.
Această caldă inspiraţie e ca o trezire blândă şi extrem de nostalgică – vatra caldă a satului, a amintirilor, a şoşonilor. Doamne, trebuie să-mi dai Trimisul Tău să mă leg de El. Frumuseţea Chipului Tău eu o ştiu din cuvinte pe care le-am spus, cuvinte care m-au ridicat din nimicnicie. Ştiu că sunt adăpostit aici şi ascult.
Mă strecor din ogradă în ogradă să iau pulsul vremii omului. M-am ţinut de Cuvânt, de Cuvântul Tău Doamne când eram în intermitenţele astea omeneşti. Da, scriu, e un moment de inspiraţie care mă ajută să trec din necunoscut în Cuvânt.
Jurnal,2014

Posted on December 6, 2014, in literatura and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

