Păstrez plăcerea de a privi lumea în lumina acestui soare

Mă îmbăt cu miresmele sălbatice ale munţilor. Un aspect de care mă tem este anvergura. Eu sunt un peregrin. Nici măcar nu-mi pot calcula cazul, particip mai mult la insinuare. Iau act de premenţiune. Nu mă reţin de la succesiuni, nu aş putea să rezist fără tentaţia adevărului. Nu aş putea să mă uit la mine fără să sper în ceva. Acum mă lupt cu oprirea timpului în cămări actuale. Mă furişez în aceste cămări şi tresar, e nebunie nu alta, mă lipesc de un perete care mă desparte de aluziile singurelor fapte elocvente, palmele mele sunt terminalul regăsirii în fiinţa de stup.

Permisivă e fuga, aici vom returna agresiunile de lut.Toate formele care pot progresa în om sunt conflictuale.

Am uitat să exist altfel, am trecut peste mine ca peste un pod separându-mă de o existenţă care m-a înfiat…

Mă gândesc la o celulă de criză în care protagonistul aş putea fi chiar eu. Ca să nu mai văd mizeria socială mă ascund aici, dar asta nu înseamnă că mă ocup cu alte probleme. Mă supun unei analize severe ca să nu mă mai tenteze morala politică care a creat istoria defăimării naţiunii. Dacă stau bine şi mă gândesc nu avem nevoie de legi căci totul se licitează.

Simt că această societate nu pot s-o povestesc cu destule mijloace. Are nevoie de câteva hiene…

Pe străzile ruinate de minciună se merge cu pas mărunt. Forţa tragică a deconspirării prin conspirare. În visul component se schimbă trilogia.Copiii cresc ca subiecte de observaţie, se întrepătrund în specie, omul ales de om este ilizibil.Nu am tresărit niciodată de atâta efect, competenţă la legea emigrării şi mortalităţii populaţiei. (Azi vom trece Rubiconul,CorectBooks)

Posted on November 1, 2014, in literatura. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

