Poeme din vremurile vetrei

Legământ

Jur
pe mormintele zeilor
pentru neamul meu
Jur că vom avea adevăr
şi lumină
Pe mormintele zeilor
eu jur
Nimeni nu va mai fura
din Grădină

 

Identitate

Am rupt firul de iarbă
şi am privit lumina
nu ştiam ce înseamnă facerea lumii
şi nici sfârşitul ei
mâncam cu poftă piersici
şi fugeam prin grădină
mi se părea că e locul
unei naşteri sublime…

 

Revenire

Cum sună lumea fără tine ?
fără gândurile tale ?
fără goana dupa adevăr pe care o ai ?
să nu trăieşti oare şi să nu te minunezi de Cuvânt ?
cum patinează El pe sub ochii tăi
cum învinge vremea şi vine la tine
înfăşurat în diverse haine
pentru a nu fi lovit de lume

 

Suprafaţă de timp

9 lumi dacă aş vedea
m-aş aşeza peste această perspectivă
i-aş rupe braţul de lumină
l-aş cultiva la mine în grădină
 

Numai tu

poţi să-mi umpli calea cu adevăr
şi înmiresmate cuvinte
numai tu
poti să te uiţi în ochii mei
şi să-mi spui – da, suntem la fel
numai tu
poţi să răstorni lumea
în braţele mele
şi să spui – atinge-o!
numai tu…

Iulie,2014

 

Posted on July 20, 2014, in literatura. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

