Tărâmuri de frumuseţi

Trăiam în amănunt, dar cu gânduri bune, în perspectiva luminării noastre. Eu exist. Eu stimez adevărul. Mă apropii de timp, parcă lângă o tufă de afine. Oare mi se vorbeşte ?
Se încheie timpul vechi şi se deschid Tărâmuri de frumuseţi.
Doamne, ce fericire să fiinţezi şi să creezi frumosul! Adevărul parcă mă dospeşte, cresc, mă fac mai bun. Şi voi avea Grădina mea unde îl voi cultiva.
… adun fânul şi aştept fraţii. Adie vântul. Îi simt, se închină vremea pentru ei. Frumuseţea mea e sculptată. Mă întrepătrund cu adevărul, intru în Casa Lui. Mă aşez, mă umplu de credinţe, multe credinţe şi aici e Domnul în toate.
Arcuim Adevărul şi tragem săgeţi peste câmpuri, spre lume. Apoi ne facem odăi pentru a ne adăposti.
Continuăm să tragem săgeţile adevărului în toate direcţiile, e adevărul care trebuie ştiut. Aruncăm căldările.
Trezesc adevărul din Cuşmă, asta mi s-a spus lângă tufa de afine. Mă încalţ în grabă pentru a pleca la drum. Se trezesc şi liniile de cuib şi nu pot decât să vorbesc în limba fraţilor.
Doamne, înalţ privire spre Tine, îţi surâd din Cuşmă, din acest cuib pe care mi l-ai dat. Dă-mi voie să Te privesc şi să sper.
Reglăm timpul, trebuie să anunţăm ceva. Dacă ţi-e foame, ţi-e sete, să-mi spui. Da, mi-e foame, mi-e sete de adevăr. Fă curat în ogradă, adună-mi omul.

Iunie,2014

Posted on July 14, 2014, in literatura and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

