Pregătim venirea

Stăm opriţi în timp pentru a discuta. Hotărâm ce trebuie să facem. Urmează să anunţăm venirea. Pe o hârtie se scriu o serie de anunţuri. Navele se încarcă cu resurse cu care vom coborî pe pământ. Sunt păzite de soldaţi până când vom pleca. E agitaţia mare pe lângă pregătirea lor. Unii pregătesc, alţii păzesc. Şi simt adiind un vânt uşor.
Agonia verbală şi iluzorie a lumii, a subţirimii de timp se duce. Pentru a mă ridica şi a trezi furtuna e nevoie de mai mult. Trebuie să mă acopăr şi să strig. Să-mi caut suişul, chemarea, adunarea. Fumul prin care au umblat năluci şi ne-au născocit mersul. Cu acest mers am fost în lume şi ne-am abonat la cele mai banale chemări. Avem fum, mult fum…A fost resursa cu care au trăit simbolurile noastre. Fumul – gospodăria în care ne-am lucrat adăpostul, fiinţa cotropită de visul numit Om.
Om fascinat, chemat la toate intersecţiile limbilor pentru a glăsui puţin din adevărul chemării sale în lume pe un nimb de pământ.
Trăieşte, trăieşte şi te înmulţeşte pentru că Adevărul trebuie să aibă mai mulţi admiratori. Căutătorii de bani se păzesc de noi şi se înfăşoară în timpul oliţei lor.
Da, suntem aici şi aşteptăm.
Între timp fumul curge printre noi, îl privim, sunt fantomele viitorului în el, trebuie să-şi schimbe căutarea, să urce dealuri şi văi. Fantomele viitorului se învârt şi se învârt…
Da, sunt aici şi privesc fumul…

(Fiii Gândului, CorectBooks)

Posted on April 18, 2014, in literatura and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

