Candidatura la frumos

Farmecul meu stă în candidatura la frumos. Şi mă întreb: de unde pot să încep? Cotitura spre frumos e răsfoită cu dragoste, pasiune, fără singurătăţi. Nu mă tem de candidatura la frumos, nu mă leg decât de anunţul de azi, de a mărşălui prin ograda cu fulgi.Nu m-am păzit de căutările nimănui chiar dacă m-am împotmolit, nu am figurat doar ca individ.
Aşadar, candidatura mea la frumos trebuie să fie reală, cultivată, împrăştiată printre oameni. Faceţi loc frumosului în comunitate, promit să nu ne vindem.Am mai fost candidat la frumos, dar am eşuat, nu am avut teme de seducţie – banii. Eu am grâul, cu asta candidez şi vreau să ne înfruptăm cu toţii din spicele lui.( Tot ce presupune această viaţă este fără doar şi poate o încercare). Nu, nu vă fie teamă că sunt candidat la frumos. Iată programul meu :

Cu tine omule încep să fiu
şi-ţi dau cântecul meu
Cu tine omule încep să stau
în prag şi fără ţoale
Cu tine omule vreau să rămân…
Cu tine omule mă fac mai bine
În pintenii noştri s-au pus lumini
şi s-au stins umbre…
Omule, programul meu e pentru tine

Dramatic e ca nu am contracandidat.

Posted on February 13, 2014, in literatura. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

