Propilee ale Adevărului

Adevărul începe să-şi pună puterea în slujba mea. Din înaltul cerului coboara primii piloni ai edificiului Adevărului.  O clădire  urmează să se înfăptuiască… Aici, în această clădire vom primi istoria nouă. Mă simt mai cutremurat…
Tu vei pune Drapelul Meu pe această clădire
M-am confundat cu poezia. Cu acea armonie a stelelor din care vin. Parcă mă ţineam  după aerul sublim al universului. Pot să mă uit în nuanţe de viu şi de albastru. Mi se pare că se apropie un vuiet care mă impinge spre plinul fiinţei ancestrale, trăiesc din nou bucuria facerii. Viitorul meu costum parcă este mai alb…mai sublim.
Mi-am asumat multe trăiri nedefinitorii, dar complexe şi amalgamate. Mi-am asumat şi cel mai mic rost al meu pe pământ în cuşca numită om. Mi-am asumat orice regres sufletesc. Mi-am asumat lungimea de om. Da, e tot ce pot să fac – să-mi asum.În împrejurimile universului se caută soluţii de aducere a Fiinţei Nobile. A Fiului din Copcă. Trebuie să fie multă lumină în jurul nostru să nu-i pătăm straiele.
Plouă ca o sfârşire de anotimp pe această limbă de pământ. Stau sub acoperiş şi privesc ploaia care a venit după o zi solară. Mergem şi trăim Adevărul. Mergem. Am vrea să cumpărăm uitarea, să nu se mai ştie despre noi ce am fost şi ce am făcut.
Sunt eu. Nu am nimic întinat pe mine. Dacă mă uit în urmă nu văd omul din mine… Nu voi rosti adevărul doar în versuri, ci şi printre oameni. De aceea sunt aşa.

(Fiii Gandului, CorectBooks)

Posted on January 30, 2014, in literatura and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

