Poetul Ion Stanciu, un veteran al literaturii

Incerc să spun câteva cuvinte despre trecerea în nefiinţă a poetului Ion Stanciu, un poet pe care îl apreciam şi respectam ca pe un adevărat veteran al literaturii. Ne-am întâlnit în luna septembrie la Festivalul de literatură TITEL CONSTANTINESCU, Rm.Sărat. Nu l-am recunoscut, deşi se afla destul de aproape de mine. Nici nu am îndrăznit să întreb dacă este sau nu este poetul Ion Stanciu. Apoi, la înmânarea premiului  pe care l-am primit pentru volumul de eseuri …ŞI TATĂL, Constantin Marafet, i s-a adresat cu o blândeţe extrem de protectoare : Maestre, am considerat că  dvs. trebuie să înmânaţi acest premiu Elenei Radu.

Si-am văzut un om fragil, schimbat total. Avea emoţii dar şi eu aveam. După festivitate am aflat…Mi-era greu să cred, să accept. Ne-am mai revăzut câteva clipe alături de preotul Mihai Milea. A fost o scurtă discuţie…

Posted on October 21, 2013, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

