Omul lui Dumnezeu

elena3-page-0 (1)

Într-o noapte, am avut un vis.
Stăteam pe marginea patului, nedumerit că pe talpă mi s-au lipit seminţe de pepene. Mâncasem mult pepene zilele acelea şi uneori mi se mai luau seminţe pe tălpi.  M-am aplecat şi am dat cu palma să le înlătur. Când, ce  se ia pe mâna mea? Nu seminţe, ci trei bănuţi de aur. Îi ţineam în palmă şi mă uitam la ei ca la o minune. I-am întors pe partea cealaltă şi  văd o imagine care aproape m-a cutremurat…Chipul lui Dumnezeu.
Omul lui Dumnezeu scria sub Chip. Eu înţelegând că se referă la mine, că eu sunt Omul nu am mai putut de bucurie.
Am încercat să-mi amintesc ce s-a mai întâmplat, dar nu am mai putut.  Minunaţii bănuţi de aur cu Chipul Domnului sub care scria că sunt Omul Lui m-au făcut să umblu din nou după Adevăr şi Om. Să mă îmbrac în straiele Sale şi să nu mă las.
Da, m-am îndoit…Mi-era tot mai greu să trăiesc în specia asta, în rânduielile, ţesătura, broboada ei. În acest cotlon al lumii în care stau şi respir sacadat.
Am alternat între furie şi credinţă; viziuni ciudate, în care doi reptilieni înalţi  mergeau pe bulevard, pe înserate. Purtau joben, fumau trabucuri şi se bucurau de atmosferă. Ulterior se aflau la o masă, serveau ceva. M-a intrigat faptul că ştiau să meargă  şi erau atât de relaxaţi. In jur nu era nimeni.
Am spus : Doamne ! Lasă-mă să trăiesc ieftin, dar cu gândurile mele. Nu mai vreau să văd, să ştiu nimic.
Apoi am uitat parcă totul, luat de valul lucrurilor lumeşti.
Cât de straniu şi independent pot  fi în lumea asta uneori. Resuscitat de vise şi trăiri alteori. Nemărginit deseori.
Trebuie să duc toate aceste poveri ale minunii de a fi, a înţelege şi a mă război.

Posted on October 13, 2013, in literatura and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

