Legea coropişniţei

Am fost într-o doară marcat de interes lumesc, nu am vrut să fac avere şi nici să fiu strigat de toată lumea, invitat să-mi dau cu părerea în faţa muribunzilor sociali.  Mă retrag în linişte, să-mi caut uneltele supravieţuirii.
Merg cu plugul la arat şi cu o gloabă, mândru că am ceva pământ.
Răscolind brazda, intrăm în habitatul coropişniţelor.  Le rostogolim în pământ  chiar dacă rod rădăcinile culturilor.
Coropişniţa nu e atât de opacă încât să nu-şi reverse tentaculele, dar muncim. Tresar de puterea ei de luptă şi înfig plugul mai adânc.O răscolesc, o frământ… Nu e de glumit. Vom avea de recoltat un câmp minat.
Ne-am oprit din amendamente. Cred că următoarele legi  trebuie să fie date pentru coropişniţe şi alte rozătoare. Sunt legi originale pentru corupţie ca să nu mai fim arendaşii mutilărilor agricole.
Vom da legea coropişniţei.
…valul social mă umple. Nu mai pot să-mi petrec timpul privind costul independenţei, pâinea smulsă din hambare. E prea mult dacă cerem dreptate? Sau  ne-am născut în purgatoriu? Avem totuşi o francheţe deosebită.
Aş crede că e un timp menghină. Gura coropişniţei e prinsă, pirogravată cu succes. N-am putut să creem o mai bună sentinţă decât acest timp menghină.
Liniştea coropişniţei mă revoltă însă. Se simte bine în cadrul intim al binevoinţei actuale. Sunt complezentă cu ea şi o ascund sub preş. Mişcarea ei este adunată de frezori. Frenezia în societate e mutilată de averea mărturisită cu nonşalanţă. Ne-am străduit să fim optimişti, dar nu se poate.
Coropişniţa blochează constituţia.
A devenit o instituţie, îi facem loc să existe, să triumfe, aspirăm la ea. Se înţelege că nu avem loc de alte impresii.

Posted on April 2, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

