Eu, Elena

octombrie,2004

octombrie,2004

 

 

 

 

 

 

 

 

Aş fi dorit să locuiesc în marea artă a compunerii feţei mele, să trec râul cunoaşterii cu aşezămintele pe care calc şi de care mă alătur prin încălţări.
Intru în sistemul unor linii, pe un rând. Pe celelalte rânduri alte fiinţe. Sunt în totală desprindere de spaţiu. Plecăm.
In compunerea feţei mele se aduc lumini şi cuvinte. Faţa e apoi aşternută. Intră o fiinţă în încăpere. In acest timp faţa mea prindea trup. Si imediat apare camera în care mă văd cu omul.
Faţa mea e păzită de soldaţii contribuţiilor astrale. Stiu că sunt permanent lângă mine.
M-am inundat de tăceri care au privit armele.
Aniversaţii din oglindă îmi surâd şi fac o căptuşeală cu care să mă îmbrac. Doresc să văd lumea şi înconjurul ei. Să am  traista cu merinde pe care mi-o dau aniversaţii.
Mă las în curbura vântului cu amplitudine. Mă las pe acest neam brodat, îi văd conturul de sus, pe el merg. Stiu ce va fi. O să înving fiara care a cumpărat preţul energiei la preţ fantastic,  a desecat solul şi a uscat gradinile.
Ca adevărul să stea treaz trebuie măsuri de siguranţă perpetue.(Fiul din copcă)

Posted on March 19, 2013, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

