Statul de drept suntem noi, îmbuibaţii !

Nu ne deranjaţi. Nu ne luaţi dreptul de a fura în continuare mai vârtos, democraţia e a noastră,  statul  e al nostru … Totul e al nostru.
Imbuibatul  e pretutindeni, te loveşti de el la tot pasul, e cu politica în principal şi cu puterea.  Implicarea lui în viaţa noastră este cutremurătoare. E fără ieşire. Îmbuibatul nu are  culoare. Cum să scapi de el? Altă schimbare cu aceeaşi  schimbare nu înseamnă nimic. Nimic din ce este nu mai înseamnă nimic. Pur şi simplu e nevoie de altceva.
Imbuibaţii  se trezesc cu ţara în braţe şi cu poporul la fund.
Sunt inşi care nu ar trebui să spună cuvântul Popor pentru că nu-l merită. Atâta timp cât îl jigneşti şi-i iei pâinea de la gură.
Nu, eu nu am vrut să fiu îmbuibat,să trăiesc bine, să leşin de plăcere. Nu am furat, nu am linguşit, nu am trecut pragul vreunei ideologii. Nu am vrut să trăiesc bine, deşi puteam. Costurile sunt prea groaznice. Îmbuibaţii ţipă că li se fură statul de drept. Vai, ce  fac ei fără stat de drept! Cum se mai îmbuibează?  Statul de drept e ideal pentru ţesătura îmbuibatului. Pentru credinţa lui în ban şi alte foloase, desigur, cuvenite. Ei ne-au adus azi în situaţia de a ne cerşi pâinea şi drepturile.  Ei au făcut dintr-o ţară o provincie săracă.
În „marea familie” a UE şi NATO românul nu e decât un menajer. Ce mare euforie a fost pentru cei care vedeau cu speranţă intrarea în aceste lucruri. Că ne civilizează de parcă noi nu am avea propria civilizaţie…Cât am cerşit şi ne-am justificat… Şi azi, după atâţia ani, în „marea familie”,  ajungi să te simţi jenat de  mizeria din jur. Ţi-e jenă să mai mergi pe stradă,  să vezi cum ţi se cere o bucată de pâine.
Asta e democraţia cu care ne mândrim, statul de drept,  modernizat, reformat… Republica noastră.
De fapt, cuvântul republică a fost strămutat în forma coloniei.

Posted on September 16, 2012, in social and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

