La mulţi ani Românie codificată !

Deşi trăim într-un timp nebulos şi cu senzaţia că nu mai e scăpare, că societatea e ruptă, împrăştiată ca un microb, speranţa şi dragostea pentru România rămâne  singura trecere spre adevăr şi lumină.
Am călătorit şi a fost minunat, dar de acolo, de unde eram mi se făcea un dor subit de ţară  şi vroiam mai repede acasă. Fără a fi naţionalist (poate un patriot desuet) m-am simţit bine lângă alte rase sau religii şi nu pentru că trebuie să fim toleranţi, ci pentru că aşa cred.Îi consider pe toţi aproapele meu. Dacă cinci minute, o oră, o zi m-am simţit bine într-un loc acela a fost casa mea (aşa încât  am multe case şi căsuţe prin lume).
E adevărat, erau  clipe când mi se părea că în ţara mea e sfârşitul lumii,  un coşmar social, dar asta nu m-a făcut niciodată să-mi schimb gândurile şi ideile. Nu vreau să plec din România şi nu doar din sentimentalism, datoria mea e să rămân, să particip la durerile şi refacerile ei. Deşi trăieşti deseori ca într-un schimb de experienţă. Deşi nu mai suporţi corupţia, dar în acelaşi timp simţi că nu poţi face nimic… Că vrei drum spre lumină, dar te temi de un drum spre apocalipsă. Că România nu este  a sărăciei,  disperării,  corupţiei… Este a noastră, a speranţelor, a strămoşilor, e moştenirea ce trebuie respectată cu sfinţenie. România în care credem trebuie să fie o Românie liberă şi demnă.

Posted on December 1, 2011, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

