Poeme pentru acces provizoriu

Delectare

Fugeam să culeg porumb
de la numărul doi al aspectului
Pe drumeag erau diferite extremităţi
vârfuri de fiinţe
cioturi de priviri
care cumpărau zi de zi
câte ceva din fiinţa mea
puţin plăpândă şi neadaptată.

 

 Farmec

Voi trăi cu fiecare Cuvânt
ce-mi aduce sângele vieţii
apoi voi întoarce acest
sânge
într-o singură fiinţă
care acoperă Pământul –
Omul

 

Izbândă

Dau drumul acestui
Ins
care e numele meu
l-am purtat în costum
şi pe vatră
am vrut să rămân anonim
dar acest Ins
s-a trezit din nou
şi a vrut să mă vadă.
Independenţă

Ce veşmânt
să port azi  când nu mi-e teamă
de iubire ?
Îi ştiu cântecul care m-a trezit
de atâtea ori dintr-un somn adânc
Ce veşmânt ar putea fi
mai puternic decât mine
ca această iubire ?

 

Stăruinţă

Doamne, mă târăsc în iubirea aproapelui
ca să-mi dai Coloana Infinitului Tău
cel mai insignifiant om
este aproapele meu
Clădind toată această lume
fără de care nici eu nu sunt.
nu pot să ridic privirea spre Tine
dacă nu mă înfrunt

 

 

 

 

Posted on November 19, 2011, in literatura and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

