In memoriam

S-a scurs aproape un an de la trecerea în nefiinţă a poetului Mircea Micu. Un poet deosebit şi un om special.L-am cunoscut cu ani în urmă la Conferinţa Uniunii Scriitorilor. Era jovial, comunicativ şi asta a făcut să mă apropii rapid şi cu încredere de el. Îi plăcea să mă prezinte colegilor, prietenilor scriitori drept o mare prozatoare. Dar nu asta a făcut comunicarea noastră aparte, ci repet, felul lui de a fi. Te cucerea cu zâmbetul, erudiţia sa.

În ultimul timp vorbeam mai mult pe e-mail. Mi-a trimis muzică de Andrea Bocelli şi-mi spunea să ascult Vivo per lei

Foto: Teatrul Nottara, Conferinta ASB, 2009.George Bălăiţă, Elena Radu, Mircea Micu, Constantin Toiu

Posted on July 13, 2011, in cultură and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

