În curând, Fiii Gândului

In curând va apare noua mea carte FIII GANDULUI. Este o carte de revelaţii, viziuni, trăiri în timp şi spaţiu, contactul cu o altă civilizaţie căreia eu îi spun Fraţii noştri şi avem un singur Creator – Tatăl nostru. Aceste revelaţii sunt redactate sub formă de eseuri, încercând să respect fidelitatea lor şi de asemenea ordinea, intersectate pe alocuri cu aspecte sociale ale Planetei Pământ.
E adevărat cu unii aşa-zişi critici nu prea înţeleg ce spun şi inventează teorii în legătură cu stilul meu, dar asta nu mă face mai vulnerabil.
Trăim într-o bulversare spirituală. Dar eu, cel puţin cred. Cred într-o lume mai bună. Într-o Românie în care merită să trăieşti. Merită să crezi în Ea… În izvoarele ei… Tot ce e mai sfânt e o Românie liberă. Ne-am vindecat de multe dureri ale istoriei, trebuie să trecem şi peste asta. Să nu ne menajăm în a lupta şi spera pentru că va fi bine.
Să iubesc România e mai bun decât orice.

Posted on June 18, 2011, in literatura and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

